Jett Rebel De Dijk    

 

 

 

 

Jett Rebel

 

De Dijk

 

 

 

 

 


Informatie kaartverkoop

Tickets:
Voor alle voorstellingen van Theaterproductiehuis Zeelandia dient u in het bezit te zijn van een geldig ticket. Deze Tickets kunt u kopen via http://theaterzeelandia.nl/programma_overzicht.html.

Nadat de betaling heeft plaatsgevonden krijgt u een ontvangstbevestiging. Bij deze mail zit een PDF-bijlage. Dit zijn uw tickets. U print deze tickets en neemt ze mee naar de voorstelling die u gaat bezoeken. Controleer vooraf altijd of de datum en tijd op uw tickets overeenkomen met de voorstelling die u wilt gaan bezoeken.

Uw ticket is uw toegangsbewijs voor de voorstelling die u gaat bezoeken. Bij de ingang controleert een medewerker of vrijwilliger uw ticket. Op verschillende locaties wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket niet gescheurd of gekreukeld is. Is dit toch gebeurd, dan moet u uw ticket opnieuw printen. Dat doet u door het PDF-bestand met uw tickets, dat na het bestellen van uw kaarten naar u is verzonden, opnieuw te printen. U kunt het mobielvriendelijke ticket downloaden op uw smartphone, voor meer info scroll naar beneden naar het kopje Mobielvriendelijke tickets

Let op! Schouwburgen en theaters kunnen er voor kiezen om zelf de kaartverkoop te doen. In dit geval wordt u, als u op de bestellen klikt, doorgestuurd naar de website van desbetreffende organistie. In dat geval zijn ook de algemene voorwaarden van deze organisatie van toepassing op de kaartverkoop.

Tip! Het ticketsysteem werkt het beste in een actuele versie van Internet Explorer of anders Google Chorme, Mozilla Firefox of Safari. In het geval dat u tijdens de voorverkoop verdere problemen ondervindt, neem dan contact op met de heldesk van Theaterproductiehuis Zeelandia. De helpdesk is tijdens de online voorverkoop beschikbaar via: kaarten@theaterzeelandia.nl of neem contact op via de chatfunctie. 

Nieuwe bezoeker
Gaat u voor de eerste keer een voorstelling bezoeken van Theaterproductiehuis Zeelandia? In dit geval dient u een account bij ons aan te maken om tickets te kunnen bestellen. Uitleg over het aanmaken van een nieuwe account kunt u vinden onder het menu-item nieuwe bezoeker.

Helpdesk kaartverkoop
Tijdens de voorverkoop zijn we beschikbaar om u te helpen als er iets niet goed gaat met het bestellen van kaarten. De Helpdesk is beschikbar via de chatfunctie op de website. Telefonisch zijn we bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 13u00 en 16u00 bereikbaar via 0118 681700. U kunt contact opnemen per mail via kaarten@theaterzeelandia.nl
Heeft u problemen met het inloggen of het aanmaken van een account kijk dan eerst bij Help.

Korting met CJP
Op bijna alle voorstellingen van Zeeland Nazomerfestival geldt CJP-korting, die kan oplopen tot € 5,-. CJP betekent korting op cultuur voor iedereen tot 30 jaar. De pas zal aan de deur worden gecontroleerd. Nog geen CJP-pas? Koop ‘m hier: https://www.cjp.nl/koop-die-pas/.

Transactiekosten
Wij hanteren €2,50 transactiekosten per bestelling. Deze wordt aan het einde van uw bestelling automatisch verrekend.

Podiumcadeaukaarten
Helaas kunnen wij podiumcadeaukaarten niet inwisselen voor toegangsbewijzen.

Kaarten retourneren
Verkocht kaarten worden niet teruggenomen en kunnen niet worden omgeruild. 


Uitleg kaartsoorten ZNF

Kaartsoorten
Wij hanteren verschillende kaartsoorten voor het Zeeland Nazomerfestival, om verwaring te voorkomen leggen we kort uit wat deze kaartsoorten inhouden.

Normaal en CJP
Heeft u geen CJP pas dan komt u in aanmerking voor de normale tickets. Bent u in het bezit van een CJP pas? Op bijna alle voorstellingen van Zeeland Nazomerfestival geldt CJP-korting, die kan oplopen tot € 5,-. CJP betekent korting op cultuur voor iedereen tot 30 jaar. De pas zal aan de deur worden gecontroleerd. Nog geen CJP-pas? Koop ‘m hier: www.cjp.nl/koop-die-pas.

Er geldt geen specifieke korting voor 65-plussers.

Early Bird
De vroege vogels komen bij ons in aanmerking voor hoogste korting. Vanaf 1 mei tot 1 juni zijn er Early bird tickets te koop. Deze tickets zijn alleen te koop via onze website. Wil je de goedkoopste tickets? bestel dan de Early Bird tickets.

Midsummer Sale
Was je te laat om in aanmerking te komen voor de Early Bird korting? Gelukkig kom je vanaf 1 juni tot 1 augustus nog in aanmerking voor Midsummer Sale tickets. Tijdens de Midsummer Sale zijn de kortingen net iets minder hoog dan tijdens de Early Bird periode. Echter ook in deze periode kan je de tickets tegen hele aantrekkelijke prijzen kopen! Vanaf 1 augustus gelden de reguliere prijzen.

1e en 2e rang
Naar aanleiding van het klanttevredenheidsonderzoek, uitgevoerd in 2015,  bieden wij u dit jaar bij een tweetal optredens* de gelegenheid een 1rang, 2e rang of normaal kaartje te kopen. Wat kunt u verwachten? 1e rang: een gereserveerde zitplaats inclusief een glas prosecco. 2e rang: een gereserveerde zitplaats. Bij een normaal kaartje krijgt u wat u van ons gewend bent; een staplaats op het Abdijplein.

* Fuse en Een tip van de sluier (Lennaert Nijgh)

Kortingskaarten


Mobielvriendelijke tickets

Een veel gehoorde vraag afgelopen jaar was: Kunnen we de tickets ook op onze smartphone laten zien? Uiteraard luisteren wij altijd naar de feedback van onze gasten en vanaf heden kan je dan ook mobielvriendelijke tickets downloaden. Hoe dit in zijn werk gaat en wat de voorwaarden zijn lees je hier onder.

Mobielvriendelijke tickets:
Vanaf heden heb je de mogelijkheid om te kiezen voor mobielvriendelijke tickets. Mobielvriendelijke tickets zijn tickets die zich automatisch schalen naar de grootte van je smartphone scherm. Hierdoor zijn de tickets te scannen vanaf je mobiele telefoon.

Hoe gaat het in zijn werk?
Na het aanschaffen van de door jouw gekozen tickets ontvang je van ons een e-mail als bevestiging van je betaling. In deze mail staat de zin: Voor mobielvriendelijke tickets, klik hier. Wanneer je op de link klikt zie je jouw mobielvriendelijke tickets. Je krijgt de optie om deze mobielvriendelijke tickets te downloaden. We willen je dringend verzoeken om mobielvriendelijke tickets te downloaden. In dit geval kan je de tickets ook laten zien wanneer je op het moment van scannen geen internetverbinding hebt op je mobiele telefoon.

Sla je mobiele tickets vervolgens op in je telefoon op een plek waar je tickets makkelijk terug kunt vinden. Je kan je mobiele tickets bijvoorbeeld opslaan in je notities, je wallet, of een app zoals Evernote.    

Voorwaarden:
Met de mobielvriendelijke tickets is het mogelijk om je e-ticket vanaf je mobiel te laten scannen. Om tijdens het scannen een snelle doorstroom te garanderen willen we je verzoeken om de helderheid van je scherm (tijdelijk) zo hoog mogelijk te zetten. Daarnaast willen je vragen om de tickets voor aanvang van het scannen te openen op je telefoon. Zorg er dus voor dat je de mobielvriendelijke tickets opslaat op je telefoon op een plaats waar je ze makkelijk weer terug kunt vinden. 


veel gestelde vragen ZNF

1. Algemeen

* Kan ik ook telefonisch kaarten bestellen?
Telefonisch kaarten bestellen is niet mogelijk. U kunt uw kaarten online bestellen via www.theaterzeelandia.nl of vanaf 1 mei 2017 bij boekhandel De Drvkkery in Middleburg.

* Zijn er ook fysieke verkooppunten?
Vanaf 1 mei 2017 kunt u kaarten kopen bij het fysieke kaartverkooppunt in De DRVKKERY, Markt 51 Middelburg. Deze kassa is geopend tijdens winkeltijden. Vanaf 25 augustus kunt u kaarten kopen aan de kassa bij het Abdijplein, Balanszijde.

* Kan ik mijn kaarten ook kopen bij de Schouwburg?
De schouwburg is geen verkooppunt meer voor de kaarten van het Zeeland Nazomerfestival. Alleen voor voorstellingen die tijdens het ZNF in de schouwburg spelen kunt u ook kaarten kopen bij de Schouwburg. 

* Ik heb teveel kaarten besteld. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Dit is niet mogelijk. Bij het uitvoeren van de betaling bent u akkoord gegaan met het aantal tickets. Wanneer de betaling is voltooid, kunt u de tickets niet meer terug geven.  

* Ik wil graag kaarten bestellen voor een grote groep zoals een personeelsvereniging of schooluitje, is dit mogelijk?
Wanneer u kaarten wilt bestellen voor een grote groep zoals een personeelsvereniging of een schooluitje dan kunt u het beste eerst contact opnemen met kaarten@theaterzeelandia.nl. U wordt dan persoonlijk geholpen. 

* Ik wil mijn podiumcadeaukaarten inwisselen voor kaartjes van het ZNF, kan dat?
Helaas is het voor ons niet mogelijk podiumcadeaukaarten in te wisselen voor toegangskaarten ZNF. 

2. Problemen bij bestellen

* Ik heb al eerder online kaarten besteld voor het Zeeland Nazomerfestival, waarom lukt het niet om in te loggen?
Theaterproductiehuis Zeelandia maakt sinds 1 juni 2013 gebruik van een eigen kaartverkoopsysteem. Hiervoor moet u zich eenmalig opnieuw registreren. Dit doet u door onder de knop "log in" op het woord "registreer" te klikken. Vervolgens vult u alle verplichte velden in en klikt op de knop "account aanmaken". U kunt nu gaan winkelen. 

* Ik heb geen e-mail ontvangen om de tickets te printen.
De kans is aanwezig dat de bevestigingsmail in uw postvak met ongewenste mail terecht is gekomen, controleer dit eerst. Wanneer dit niet het geval is, stuur dan een e-mail naar kaarten@theaterzeelandia.nl met uw volledige naam, de kaarten die u heeft besteld en de datum dat u de kaarten bij ons heeft besteld.

3. Betaling

* Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Betaling van uw tickets is mogelijk met Mastercard, VISA en iDEAL.

* Ik heb wel al betaald maar nog geen kaarten ontvangen.
Neem in dit geval contact op met kaarten@theaterzeelandia.nl. U wordt persoonlijk verder geholpen. 

4. Uw geprinte ticket

* Mijn e-ticket is gescheurd, gekreukeld of nat geworden. Wat moet ik doen?
Uw ticket is uw toegangsbewijs voor de voorstelling of het concert. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket niet gescheurd of gekreukeld is. Is dit toch gebeurd, dan moet u uw ticket opnieuw printen. Dat doet u door het PDF-bestand met uw tickets, dat na het bestellen van uw kaarten naar u is verzonden, opnieuw te printen.

* Kan ik mijn e-ticket vouwen?
Dit kan gerust zolang de barcode maar ongeschonden en goed leesbaar blijft. 

* Kan ik mijn ticket op elk soort papier printen?
Nee, alleen een ticket geprint op wit papier van A4 formaat is geldig. 

5. Overige vragen en klachten
Heeft u vragen of opmerkingen met betrekking tot de kaartverkoop, neem dan contact op met kaarten@theaterzeelandia.nl. Heeft u liever telefonisch contact dan kunt u elke maandag t/m vrijdag tussen 13.00 en 16.00 uur bellen naar 0118 681700 of vanuit het buitenland belt u naar +31 118 681700