Winkelwagentje

   

 

 

 

 


Terug

Informatie kaartverkoop

Algemeen
Kaarten kan je online kopen via de website www.theaterzeelandia.nl. Bij moeilijkheden met een onlinebestelling of overige vragen kan er contact met ons worden opgenomen via +31(0) 118 681700, ma t/m vr 09u00-12u00 of stuur een mail naar kaarten@theaterzeelandia.nl

Kaarten zijn ook te koop bij Boekhandel De Drvkkery of bij de kassa op het Abdijplein.

Boekhandel De Drvkkery Markt 51, Middelburg Tijdens winkelopeningstijden www.de-drvkkery.nl
Abdijplein, Balanszijde 27 aug t/m 7 sept 18u00-22u30

De Drvkkery verkoopt tevens tekstboekjes van geselecteerde voorstellingen en CD’s van optredende bands. In de brasserie kan je terecht voor een kopje koffie en een lekkere lunch.

Online voorverkoop:

Voor alle voorstellingen van Theaterproductiehuis Zeelandia heb je een geldig ticket nodig. Deze Tickets zijn te koop via http://theaterzeelandia.nl/programma_overzicht.html.

Nadat de betaling heeft plaatsgevonden krijg je een ontvangstbevestiging. Bij deze mail zit een PDF-bijlage. Dit zijn je tickets. Print deze tickets en neemt ze mee naar de voorstelling die je gaat bezoeken. Controleer vooraf altijd of de datum en tijd op de tickets overeenkomen met de voorstelling die je gaat bezoeken.

Het ticket is je toegangsbewijs voor de voorstelling die je gaat bezoeken. Bij de ingang controleert een medewerker of vrijwilliger het ticket. Op verschillende locaties wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat het ticket niet gescheurd of gekreukeld is. Is dit toch gebeurd, dan moet het ticket opnieuw geprint worden. Dat doet je door het PDF-bestand met de tickets, dat na het bestellen van de kaarten naar je is verzonden, opnieuw te printen. Ook kan je er voor kiezen om het mobielvriendelijke ticket downloaden op je smartphone, voor meer info scroll naar beneden naar het kopje Mobielvriendelijke tickets

Let op! Schouwburgen en theaters kunnen er voor kiezen om zelf de kaartverkoop te doen. In dit geval wordt je, als je op bestellen klikt, doorgestuurd naar de website van desbetreffende organistie. In dat geval zijn ook de algemene voorwaarden van deze organisatie van toepassing op de kaartverkoop.

Tip! Het ticketsysteem werkt het beste in een actuele versie van Internet Explorer of anders Google Chorme, Mozilla, Firefox of Safari. In het geval er tijdens de voorverkoop verdere problemen worden ondervonden, neem dan contact op met de heldesk van Theaterproductiehuis Zeelandia. De helpdesk is tijdens de online voorverkoop beschikbaar via: kaarten@theaterzeelandia.nl of neem contact op via de chatfunctie. 

Helpdesk kaartverkoop
Tijdens de voorverkoop zijn we beschikbaar voor hulp. Wanneer er iets niet goed gaat met het bestellen van kaarten dan is de Helpdesk beschikbar via de chatfunctie op de website. Telefonisch zijn we bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09u00 en 12u00 via 0118-681700. We zijn ook bereikbaar per mail via kaarten@theaterzeelandia.nl

Korting met CJP
Op bijna alle voorstellingen van Zeeland Nazomerfestival geldt CJP-korting, die kan oplopen tot € 5,-. CJP betekent korting op cultuur voor iedereen tot 30 jaar. De pas zal aan de deur worden gecontroleerd. Nog geen CJP-pas? Koop ‘m hier: https://www.cjp.nl/koop-die-pas/.

Transactiekosten
Wij hanteren €2,50 transactiekosten per bestelling. Deze wordt aan het einde van de bestelling automatisch verrekend.

Podiumcadeaukaarten
Helaas kunnen wij podiumcadeaukaarten niet inwisselen voor toegangsbewijzen.

Kaarten retourneren
Verkochte kaarten worden niet teruggenomen en kunnen niet worden omgeruild. 


Uitleg kaartsoorten ZNF

Kaartsoorten
Wij hanteren verschillende kaartsoorten voor het Zeeland Nazomerfestival, om verwaring te voorkomen leggen we kort uit wat deze kaartsoorten inhouden.

Normaal en CJP
Heb je geen CJP pas dan komt je in aanmerking voor de normale tickets. Ben je in het bezit van een CJP pas? Op bijna alle voorstellingen van Zeeland Nazomerfestival geldt CJP-korting, die kan oplopen tot € 5,-. CJP betekent korting op cultuur voor iedereen tot 30 jaar. De pas zal aan de deur worden gecontroleerd. Nog geen CJP-pas? Koop ‘m hier: www.cjp.nl/koop-die-pas.

Er geldt geen specifieke korting voor 65-plussers.

Early Bird
De vroege vogels komen bij ons in aanmerking voor de hoogste korting. Vanaf 1 mei tot 1 juni zijn er Early bird tickets te koop. Deze tickets zijn alleen te koop via onze website. Wil je de goedkoopste tickets? bestel dan de Early Bird tickets.

Midsummer Sale
Was je te laat om in aanmerking te komen voor de Early Bird korting? Gelukkig kom je vanaf 1 juni tot 1 augustus nog in aanmerking voor Midsummer Sale tickets. Tijdens de Midsummer Sale zijn de kortingen net iets minder hoog dan tijdens de Early Bird periode. Echter ook in deze periode kan je de tickets tegen hele aantrekkelijke prijzen kopen! Vanaf 1 augustus gelden de reguliere prijzen.

Rangkaarten
Dit jaar bieden wij  bij het optreden van Bl!NDMAN & HEAVN op vrijdag 30 augustus naast het reguliere ticket de mogelijkheid een 1e rang kaart te kopen. Rangkaarten zijn uitsluitend in de voorverkoop verkrijgbaar.

1E RANG Gereserveerde zitplaats Inclusief drankje (Prosecco)
REGULIER Staplaats op het Abdijplein


Mobielvriendelijke tickets

Een veel gehoorde vraag afgelopen jaar was: Kunnen we de tickets ook op onze smartphone laten zien? Uiteraard luisteren wij altijd naar de feedback van onze gasten en vanaf heden kan je dan ook mobielvriendelijke tickets downloaden. Hoe dit in zijn werk gaat en wat de voorwaarden zijn lees je hier onder.

Mobielvriendelijke tickets:
Vanaf heden heb je de mogelijkheid om te kiezen voor mobielvriendelijke tickets. Mobielvriendelijke tickets zijn tickets die zich automatisch schalen naar de grootte van je smartphone scherm. Hierdoor zijn de tickets te scannen vanaf je mobiele telefoon.

Hoe gaat het in zijn werk?
Na het aanschaffen van de door jouw gekozen tickets ontvang je van ons een e-mail als bevestiging van je betaling. In deze mail staat de zin: Voor mobielvriendelijke tickets, klik hier. Wanneer je op de link klikt zie je jouw mobielvriendelijke tickets. Je krijgt de optie om deze mobielvriendelijke tickets te downloaden. We willen je dringend verzoeken om mobielvriendelijke tickets te downloaden. In dit geval kan je de tickets ook laten zien wanneer je op het moment van scannen geen internetverbinding hebt op je mobiele telefoon.

Sla je mobiele tickets vervolgens op in je telefoon op een plek waar je tickets makkelijk terug kunt vinden. Je kan je mobiele tickets bijvoorbeeld opslaan in je notities, je wallet, of een app zoals Evernote.    

Voorwaarden:
Met de mobielvriendelijke tickets is het mogelijk om je e-ticket vanaf je mobiel te laten scannen. Om tijdens het scannen een snelle doorstroom te garanderen willen we je verzoeken om de helderheid van je scherm (tijdelijk) zo hoog mogelijk te zetten. Daarnaast willen je vragen om de tickets voor aanvang van het scannen te openen op je telefoon. Zorg er dus voor dat je de mobielvriendelijke tickets opslaat op je telefoon op een plaats waar je ze makkelijk weer terug kunt vinden. 


veel gestelde vragen ZNF

1. Algemeen

* Kan ik ook telefonisch kaarten bestellen?
Telefonisch kaarten bestellen is niet mogelijk. Kaarten zijn online te bestellen via www.theaterzeelandia.nl of te koop bij de kassa's bij boekhandel De Drvkkery in Middleburg.

* Zijn er ook fysieke verkooppunten?
Vanaf 1 mei 2019 zijn kaarten te koop bij het fysieke kaartverkooppunt in De DRVKKERY, Markt 51 Middelburg. Deze kassa is geopend tijdens winkeltijden. Vanaf 25 augustus zijn kaarten te koop aan de kassa bij het Abdijplein, Balanszijde.

* Kan ik mijn kaarten ook kopen bij de Schouwburg?
De schouwburg is geen verkooppunt meer voor de kaarten van het Zeeland Nazomerfestival. Alleen voor voorstellingen die tijdens het ZNF in de schouwburg spelen zijn kaarten te koop bij de Schouwburg. 

* Ik heb teveel kaarten besteld. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Dit is niet mogelijk. Bij het uitvoeren van de betaling bent je akkoord gegaan met het aantal tickets. Wanneer de betaling is voltooid zijn de tickets niet meer te retourneren.  

* Ik wil graag kaarten bestellen voor een grote groep zoals een personeelsvereniging of schooluitje, is dit mogelijk?
Wanneer je kaarten wilt bestellen voor een grote groep zoals een personeelsvereniging of een schooluitje neem dan contact op met kaarten@theaterzeelandia.nl. 

* Ik wil mijn podiumcadeaukaarten inwisselen voor kaartjes van het ZNF, kan dat?
Helaas is het voor ons niet mogelijk podiumcadeaukaarten in te wisselen voor toegangskaarten ZNF. 

2. Problemen bij bestellen

* Ik heb al eerder online kaarten besteld voor het Zeeland Nazomerfestival, waarom lukt het niet om in te loggen?
Theaterproductiehuis Zeelandia maakt sinds 1 juni 2013 gebruik van een eigen kaartverkoopsysteem. Hiervoor moet die je jezelf zich eenmalig opnieuw registreren. Dit doe je door onder de knop "log in" op het woord "registreer" te klikken. Vervolgens moeten alle verplichte velden worden ingevuld en klik je op de knop "account aanmaken". Daarnaast is er een optie om in te loggen zonder account. In dit geval voer je alleen je e-mail adres in.  

* Ik heb geen e-mail ontvangen om de tickets te printen.
De kans is aanwezig dat de bevestigingsmail in je postvak met ongewenste mail terecht is gekomen, controleer dit eerst. Wanneer dit niet het geval is, stuur dan een e-mail naar kaarten@theaterzeelandia.nl met je volledige naam, de kaarten die zijn besteld en de datum dat de kaarten bij ons zijn besteld.

3. Betaling

* Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Bij ons kan worden betaald met Mastercard, VISA, iDEAL, Bankcontact en Sofort. 

* Ik heb wel al betaald maar nog geen kaarten ontvangen.
Neem in dit geval contact op met kaarten@theaterzeelandia.nl.  

4. E-Ticket

* Mijn e-ticket is gescheurd, gekreukeld of nat geworden. Wat moet ik doen?
Het ticket is je toegangsbewijs voor de voorstelling of het concert. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat het ticket niet gescheurd of gekreukeld is. Is dit toch gebeurd, dan moet het ticket opnieuw worden geprint. Dit doe je door het PDF-bestand met de tickets, dat na het bestellen van de kaarten naar je is verzonden, opnieuw te printen.

* Kan ik mijn e-ticket vouwen?
Dit kan gerust zolang de barcode maar ongeschonden en goed leesbaar blijft. 

* Kan ik mijn ticket op elk soort papier printen?
Nee, alleen een ticket geprint op wit papier van A4 formaat is geldig. 

5. Overige vragen en klachten
Heb je vragen of opmerkingen met betrekking tot de kaartverkoop, neem dan contact op met kaarten@theaterzeelandia.nl. Heb je liever telefonisch contact dan kan je elke maandag t/m vrijdag tussen 13.00 en 16.00 uur bellen naar 0118 681700 of vanuit het buitenland belt u naar +31 118 681700 



Deel deze pagina op: