lees meer

VOORSTELLINGen JANIS EN INT / EXT DORDRECHT VERPLAATST

In verband met de nieuwe Covid19 maatregelen zijn alle voorstellingen tot en met 18 november afgelast. We zijn op zoek naar vervangende data. Kaarten blijven geldig. Kaartkopers ontvangen van het theater  of de schouwburg zelf bericht.

uw bezoek en onze coronamaatregelen

Om uw bezoek zo ontspannen en veilig mogelijk te maken,  gelden op alle locaties de RIVM maatregelen.

Eigen verantwoordelijkheid. Het belangrijkste voor uw bezoek is dat u uw eigen verantwoordelijkheid neemt. Heeft u klachten, blijf thuis. Al onze maatregelen zijn geen garantie voor het niet besmet raken met een (Corona-Covid-19) virus. Maar met de hygiëne – RIVM maatregelen wordt dit tot een minimum beperkt.

Onze huisregels i.v.m. Covid 19

  • Wij hanteren op alle locaties de RIVM-maatregelen.
  • Wij openen onze deuren 20 minuten voor aanvang.
  • Houd 1,5 meter afstand (tenzij u één huishouden vormt. We hebben in de zaal duo en solo-stoelopstellingen).
  • Wij zijn verplicht u te vragen of u griepklachten heeft.
  • Bij aankomst verzoeken wij u uw handen te desinfecteren
  • Loop volgens de aangegeven looproutes (vloerstickers)
  • U wordt door een medewerker doorverwezen naar de zaal.
  • In de zaal zal een medewerker u uw stoel(en) toewijzen.
  • Na afloop van de voorstelling vragen wij u te blijven zitten (geen staand applaus). -Op aanwijzing van een medewerker kunt u de zaal verlaten.

KAARTEN

Kaarten zijn te koop via deze website. Kijk in het programma en bestel hier uw kaarten. Bij moeilijkheden met een onlinebestelling of overige vragen kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer +31(0) 118 681700, ma t/m vr 09u00-17u00 of stuur een mail naar kaarten@theaterzeelandia.nl. Kaarten zijn ook te koop bij Boekhandel De Drvkkery.

Boekhandel De Drvkkery 
Markt 51, Middelburg Tijdens winkelopeningstijden

extra informatie kaartverkoop i.v.m. het coronavirus

  • Kaarten zijn te koop via deze website
  • Er is GEEN deurverkoop dit jaar i.v.m. Covid 19
  • Tickets zijn online te bestellen tot 60 minuten voor aanvang van de voorstelling / concert.
  • In verband met uw eigen gezondheid dient u verplicht een account aan te maken zodat wij u, bij hoge uitzondering, snel contact met u op kunnen nemen. Bij het aanmaken van een account dient u daarom verplicht uw e-mailadres en telefoon nummer op te geven. Uw gegevens worden verder niet voor commerciële doeleinden gebruikt, enkel in verband met informatieverschaffing Covid 19.
  • Koop alleen tickets op je eigen naam.
  • Voor alle concerten kunt u maximaal twee tickets per persoon bestellen.

Online voorverkoop

Voor alle voorstellingen van Theaterproductiehuis Zeelandia heeft u een geldig ticket nodig. Deze tickets kunt u hier online aanschaffen via deze website.

Nadat de betaling heeft plaatsgevonden, krijgt u een ontvangstbevestiging. Bij deze mail zit een PDF-bijlage. Dit zijn uw tickets.  Wij vragen u deze tickets uit te printen en mee te nemen naar de voorstelling.  Controleer vooraf altijd of de datum en tijd op de tickets overeenkomen met de voorstelling die u gaat bezoeken.
Ook kunt u kiezen om uw ticket(s) te downloaden op uw smartphone, voor meer info kijk bij de FAQ.

Het ticket is uw toegangsbewijs voor de voorstelling die u gaat bezoeken. Bij de ingang controleert een medewerker of vrijwilliger het ticket.

Let op! Schouwburgen en theaters kunnen er voor kiezen om zelf de kaartverkoop te organiseren. In dit geval wordt u doorgestuurd naar de website van desbetreffende organisatie. De algemene voorwaarden van deze organisatie zijn van toepassing op de kaartverkoop.

Tip! Het ticketsysteem werkt het beste in een actuele versie van Internet Explorer of anders Google Chorme, Mozilla, Firefox of Safari.

Kijk voor overige vragen met betrekking tot de kaartverkoop bij de FAQ.

What do you want to do ?

New mail

Algemeen

Kan ik ook telefonisch kaarten bestellen?

Telefonisch kaarten bestellen is niet mogelijk. Kaarten zijn online te bestellen via www.theaterzeelandia.nl of te koop bij de kassa’s bij boekhandel De Drvkkery in Middelburg.

What do you want to do ?

New mail

Zijn er ook fysieke verkooppunten?

Voor onze voorstellingen kunt u kaarten kopen bij de De Drvkkery in Middelburg. Wanneer één van onze voorstellingen in De Schouwburg Middelburg, Theater De Mythe in Goes of Scheldetheater in Terneuzen speelt dan kunt u voor deze betreffende voorstelling ook tickets kopen bij deze theaters.

What do you want to do ?

New mail

Kan ik mijn kaarten ook kopen bij de Schouwburg?

De schouwburg is geen verkooppunt meer voor de kaarten van Theaterproductiehuis Zeelandia. Alleen wanneer één van onze voorstellingen in De Schouwburg Middelburg, Theater De Mythe in Goes of Scheldetheater in Terneuzen speelt dan kunt u voor deze betreffende voorstelling ook tickets kopen bij deze theaters.

What do you want to do ?

New mail

Ik heb teveel kaarten besteld. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Helaas. Dit is niet mogelijk. Bij het uitvoeren van de betaling bent u akkoord gegaan met het aantal tickets. Wanneer de betaling is voltooid zijn de tickets niet meer te retourneren.

What do you want to do ?

New mail

Ik wil graag kaarten bestellen voor een grote groep zoals een personeelsvereniging of schooluitje, is dit mogelijk?

Wanneer u kaarten wilt bestellen voor een grote groep, zoals een personeelsvereniging of een schooluitje, neem dan contact op met kaarten@theaterzeelandia.nl.

What do you want to do ?

New mail

Problemen bij bestellen

Ik heb al eerder online kaarten besteld voor het Zeeland Nazomerfestival, waarom lukt het niet om in te loggen?

Theaterproductiehuis Zeelandia maakt sinds 1 juni 2013 gebruik van een eigen kaartverkoopsysteem. Eenmalige registratie is snel en eenvoudig, echter noodzakelijk. Dit doet u door onder de knop “log in” op het woord “registreer” te klikken. Vervolgens moeten alle verplichte velden worden ingevuld en klikt u op de knop “account aanmaken”. Daarnaast is er een optie om in te loggen zonder account. In dit geval voert u alleen uw e-mail adres in.

What do you want to do ?

New mail

Ik heb geen e-mail ontvangen om de tickets te printen.

De kans is aanwezig dat de bevestigingsmail in uw postvak met ongewenste mail terecht is gekomen.Wanneer dit niet het geval is, stuur dan een e-mail naar kaarten@theaterzeelandia.nl onder vermelding van uw volledige naam, om welke kaarten het gaat en de datum waarop de kaarten bij ons zijn besteld.

What do you want to do ?

New mail

Online tickets bestellen

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

U kunt bij ons betalen met Mastercard, VISA, iDEAL, Bankcontact en Sofort.

What do you want to do ?

New mail

Transactiekosten

Wij hanteren €2,50 transactiekosten per bestelling. Deze worden  automatisch verrekend.

What do you want to do ?

New mail

Ik heb wel al betaald maar nog geen kaarten ontvangen.

U krijgt uw tickets per mail verzonden vanuit het e-mailadres kaarten@theaterzeelandia.nl. De tickets zijn als PDF-bijlage toegevoegd aan de mail met het onderwerp ‘Bevestiging betaling’. Door de steeds strenger wordende spam filters kan deze mail in uw map met spam of ongewenste mail terecht komen. Controleer dus ook goed uw map met spam en/of ongewenste mail.

Lossen bovenstaande tips uw probleem niet op? Neem dan  contact op met kaarten@theaterzeelandia.nl.

What do you want to do ?

New mail

Mijn e-ticket is gescheurd, gekreukeld of nat geworden. Wat moet ik doen?

Uw ticket is uw toegangsbewijs voor de voorstelling of het concert. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat het ticket niet gescheurd of gekreukeld is. Is dit toch gebeurd, dan moet het ticket opnieuw worden geprint. Dit doet u door het PDF-bestand met de tickets opnieuw te printen. U kunt ook uw ticket op uw mobiele telefoon tonen.

What do you want to do ?

New mail

Kan ik mijn e-ticket vouwen?

Dit kan gerust zolang de barcode maar ongeschonden en goed leesbaar blijft.

What do you want to do ?

New mail

Kan ik mijn ticket op elk soort papier printen?

Nee, alleen een ticket geprint op wit papier van A4 formaat is geldig.

What do you want to do ?

New mail

Kaartsoorten

Algemeen

Normaal en CJP
Heb je geen CJP pas dan komt je in aanmerking voor de normale tickets. Ben je in het bezit van een CJP pas? Op bijna alle voorstellingen van Theaterproductiehuis Zeelandia geldt CJP-korting, die kan oplopen tot € 5,-. CJP betekent korting op cultuur voor iedereen tot 30 jaar. Tijdens de aankoop van je tickets moet je de jouw persoonlijke CJP code invoeren in onze CJP checker. Na het invoeren van de je code kan je de kaartsoort CJP selecteren.

Nog geen CJP-pas? Koop ‘m hier: www.cjp.nl/koop-die-pas.

Er geldt geen specifieke korting voor 65-plussers.

What do you want to do ?

New mail

Vroegboekkorting

De vroegboekkortingen zijn tijdens ons alternatief programma niet geldig.

What do you want to do ?

New mail

Rangkaarten

Tijdens het alternatieve programma werken we niet met rangkaarten. u wordt door onze medewerker naar uw plaats gebracht. We hanteren de Covid 19 maatregelen en vragen u de instructies van onze medewerkers op te volgen. Dank u voor uw begrip.

What do you want to do ?

New mail

Kortingen & tegoedbonnen

Korting met CJP

Ben je in het bezit van een CJP pas? Op bijna alle voorstellingen van Theaterproductiehuis Zeelandia geldt CJP-korting, die kan oplopen tot € 5,-. CJP betekent korting op cultuur voor iedereen tot 30 jaar. Tijdens de aankoop van je tickets moet je de jouw persoonlijke CJP code invoeren in onze CJP checker. Na het invoeren van de je code kan je de kaartsoort CJP selecteren.

Nog geen CJP-pas? Koop ‘m hier: www.cjp.nl/koop-die-pas.

What do you want to do ?

New mail

65+

Er geldt geen specifieke korting voor 65-plussers.

What do you want to do ?

New mail

podiumcadeaukaarten

Helaas kunnen wij podiumcadeaukaarten niet inwisselen voor toegangsbewijzen. De Drvkkery Middelburg en Schouwburg Middelburg zijn wel in de mogelijkheid om een podiumcadeaukaart in te wisselen voor tickets.

What do you want to do ?

New mail

Bereikbaarheid

Hoe kan in Theaterproductiehuis Zeelandia bereiken?

Wanneer er iets niet goed gaat met het bestellen van kaarten dan is de Helpdesk beschikbaar via de chatfunctie op de website. Telefonisch zijn we bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09u00 en 12u00 via 0118 681700. We zijn ook bereikbaar per mail via kaarten@theaterzeelandia.nl

Voor vragen dit geen betrekking hebben op de kaartverkoop kunt van maandag t/m vrijdag bellen met 0118 681100 of kunt mailen naar info@theaterzeelandia.nl

What do you want to do ?

New mail

Mobielvriendelijke tickets

Hoe werken mobielvriendelijke tickets?

Na het aanschaffen van de door u gekozen tickets ontvangt u van ons een e-mail als bevestiging van uw betaling. In deze mail staat de zin: voor mobielvriendelijke tickets, klik hier. Wanneer u op de link klikt ziet u uw mobielvriendelijke tickets.  U krijgt de optie om deze mobielvriendelijke tickets te downloaden. We willen u dringend verzoeken om mobielvriendelijke tickets te downloaden. In dit geval kunt de tickets ook laten zien wanneer u op het moment van scannen geen internetverbinding hebt op uw mobiele telefoon.

Sla uw mobiele tickets vervolgens op in uw telefoon op een plek waar u de tickets makkelijk terug kunt vinden.

Voorwaarden:
Met de mobielvriendelijke tickets is het mogelijk om uw e-ticket vanaf uw mobiel te laten scannen. Om tijdens het scannen een snelle doorstroom te garanderen willen we u verzoeken om de helderheid van uw scherm (tijdelijk) zo hoog mogelijk te zetten. Daarnaast willen wij u vragen de ticketbestand voor aanvang van het scannen te openen op uw telefoon. Zorg er dus voor dat u de mobielvriendelijke tickets opslaat op uw telefoon.

What do you want to do ?

New mail